Nieuwe artikelen:

  • TIP | FYD AROMA DIFFUSER (ACTION)

    TIP | FYD AROMA DIFFUSER (ACTION)
  • BATH & BODY WORKS SHOPLOG

    BATH & BODY WORKS SHOPLOG
  • NIEUW FOREO BEAR

    NIEUW FOREO BEAR
  • YANKEE CANDLE SCENTPLUG BLACK CHERRY & CINNAMON STICK

    YANKEE CANDLE SCENTPLUG BLACK CHERRY & CINNAMON STICK
  • ARIANA GRANDE CLOUD

    ARIANA GRANDE CLOUD
  • GEURKAARSEN VOOR HET NAJAAR

    GEURKAARSEN VOOR HET NAJAAR
  • WASBARE WATTENSCHIJFJES VAN PAPER & BOO

    WASBARE WATTENSCHIJFJES VAN PAPER & BOO
  • CHARLOTTE TILBURY AIRBRUSH FLAWLESS SETTING SPRAY

    CHARLOTTE TILBURY AIRBRUSH FLAWLESS SETTING SPRAY
  • THE BODY SHOP CBD HUIDVERZORGING

    THE BODY SHOP CBD HUIDVERZORGING
  • AROMAS DE IBIZA HOME FRAGRANCES

    AROMAS DE IBIZA HOME FRAGRANCES

PERSBERICHTEN WEEK #24

PERSBERICHTEN WEEK #24

Er zijn de afgelopen dagen weer een aantal leuke/mooie persberichten binnen gekomen en vandaag ga ik daar van een selectie laten zien, hopelijk zit er iets leuks voor jullie tussen!


pers1HEMA Beauty introduceert summer musthaves!

Speciaal voor de zomer introduceert HEMA Beauty een sprankelende denimcollectie en een aantal nieuwe make-upproducten om makkelijk een frisse,
stralende look te creëren. De trendy denimcollectie bestaat uit opvallende blauwtinten om zowel je ogen als nagels in de spotlights te zetten. Voor een naturel strandlook ga je voor een beachproof lip met één van de zes nieuwe moisturising lipstick tinten, zoals zonnig zachtroze of koraal. Om een egale, frisse teint te creëren, geïnspireerd op de picture perfect beautytrend, introduceert HEMA Beauty een nieuw concealer palette: een stylish doosje met 4 verschillende tinten, gebaseerd op de favoriete combinaties van professionele visagisten.

De producten zijn vanaf 8 juni verkrijgbaar in alle HEMA filialen en online.


pers5
Producten van Sans-Soucis zijn o.a. verkrijgbaar in de webshop.


pers3Amsterdam, 11 juni 2015 – Veel Nederlanders (55%) hebben last van huidproblemen, blijkt uit onderzoek* van huidverzorgingsmerk Sanex. Maar liefst één op de drie volwassenen heeft last van een droge of gevoelige lichaamshuid: één op de vijf mannen en bijna de helft (46%) van de vrouwen. Sanex lanceert, in aanloop naar de zomer, daarom Sanex Advanced: een combinatie van verzorgingsproducten voor verschillende droge huidtypes, ontwikkeld in samenwerking met dermatologen. Naast douchegels en deodoranten brengt het merk daarmee, voor het eerst, ook bodylotions en handcrèmes op de markt.

Met de zomer in aantocht begeeft Nederland zich weer massaal op de terrassen, in de parken en op de stranden. Niet alle Nederlanders kijken uit naar de zomerperiode, omdat ze zich niet comfortabel voelen met hun eigen huid. Vooral vrouwen tussen de 30 en 49 jaar hebben vaak last van een droge of gevoelige huid. Huidverzorgingsmerk Sanex vindt het belangrijk de huid gezond te houden en lanceert daarom Sanex Advanced: producten ontwikkeld voor de droge, uitgedroogde, beschadigde en zelfs atopische huid.

“De menselijke huid wordt voortdurend blootgesteld aan allerlei invloeden van buitenaf en is daarom één van de meest kwetsbare onderdelen van het lichaam. Heb je problemen met je huid, dan zit je niet alleen letterlijk maar ook figuurlijk niet goed in je vel: het kan grote impact hebben op je zelfvertrouwen en zelfs op je functioneren in het dagelijkse leven”, aldus Jorine Koelemeijer, Retail Marketing Manager bij Sanex, onderdeel van Colgate-Palmolive. “De atopische of overgevoelige huid is de meest extreme huidconditie: hij is genetisch bepaald, breekt de huidbarrière af en laat op die manier de huid slecht functioneren. Kenmerkend voor een atopische huid is dat-ie zeer droog aanvoelt, rood is, geïrriteerd en jeuk veroorzaakt. Veel mensen hebben hier in het dagelijkse leven enorm veel last van.”

 

AVPC*** HYDRATE24H ATOPICARE DERMOREPAIR
Douchegel 250 ml € 3,49
500 ml € 4,99
250 ml € 3,49
500 ml € 4,99
250 ml € 3,49
500 ml € 4,99
Deodorant roller 50 ml € 3,49 50 ml € 3,49 50 ml € 3,49
Deodorant spray 150 ml € 3,79 150 ml € 3,79 150 ml € 3,79
Bodylotion 250 ml € 5,49
500 ml € 7,79
250 ml € 5,49 250 ml €5,49
Handcrème 75 ml € 3,99 75 ml € 3,99 75 ml € 3,99

pers4-2GELIEFD! essence introduceert dé beauty must-haves voor het komende herfst/winterseizoen in de nieuwe trend edition “try it. love it!” vanaf eind augustus t/m half september 2015. De geweldige kwaliteit van de verschillende texturen voor je ogen, lippen, gezicht en nagels overtuigt vanaf het moment van aanbrengen. Naast acht perfect op elkaar afgestemde kleuren bieden de hoog gepigmenteerde oogschaduwpaletten als “NUDES” en “GREYS” een plezierige, zachte textuur met lange houdbaarheid. Dankzij de liquid lipsticks worden de lippen ultiem verwend met een perfecte combinatie van een dekkende lipstick en de glans van een gloss – voor een stralende finish. De twee matte touch blushes geven een frisse uitstraling. De it-kleuren van de gel nagellakken garanderen oogverblindende stijlen. Hooggepigmenteerd, meerdere effecten en langhoudend: een uitstekende kwaliteit voor de beste prijs – try it, love it! met essence.

pers4essence “try it. love it!” is verkrijgbaar vanaf eind augustus t/m half september 2015 bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland en bij Kruidvat in België. De producten worden aansluitend opgenomen in het standaard assortiment van essence.


Zelf kijk ik vooral erg uit naar de nieuwe essence collectie deze ziet er echt onwijs leuk uit, maar natuurlijk ben ik ook nieuwsgierig naar de andere nieuwe producten. Waar ben jij zelf het meeste benieuwd naar?

post signature

Volg:

9 Reacties

  1. juni 13, 2015 / 7:32 am

    De liquid lipsticks van Essence, daar ben ik best benieuwd naar.

  2. juni 13, 2015 / 9:58 am

    Ik had inderdaad de essence lijn voorbij zien komen, ik weet dat daar ook nieuwe foundation bij zit dus daar ben ik heel benieuwd naar! Van essence word ik namelijk altijd oranje (stomme witte huid)

  3. juni 13, 2015 / 4:50 pm

    de nieuwe collectie van essence maakt me nieuwsgierig xx

  4. Ellen
    juni 13, 2015 / 5:19 pm

    Ik ben name wel weer erg beniewd naar het vernieuwde assortiment van Essence, het ziet er weer leuk uit 🙂

  5. Bianca - Miss Langhaar
    juni 14, 2015 / 12:25 am

    De essence collectie ben ik niet helemaal weg van maar de nieuwe hema producten ben ik wel benieuwd naar

  6. Madeleine
    juni 14, 2015 / 7:44 pm

    Oeh lala de essence collectie ziet er weer goddelijk uit!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

CommentLuv badge

Read previous post:
WIN: MAAK KANS OP €25,- DOUGLAS SHOPTEGOED

Gisteren heb ik tijdens het update artikel verteld dat ik Pinkit nu officieel ingeschreven staat bij de KVK, en daar...

Close