Nieuwe artikelen:

  • TIP | FYD AROMA DIFFUSER (ACTION)

    TIP | FYD AROMA DIFFUSER (ACTION)
  • BATH & BODY WORKS SHOPLOG

    BATH & BODY WORKS SHOPLOG
  • NIEUW FOREO BEAR

    NIEUW FOREO BEAR
  • YANKEE CANDLE SCENTPLUG BLACK CHERRY & CINNAMON STICK

    YANKEE CANDLE SCENTPLUG BLACK CHERRY & CINNAMON STICK
  • ARIANA GRANDE CLOUD

    ARIANA GRANDE CLOUD
  • GEURKAARSEN VOOR HET NAJAAR

    GEURKAARSEN VOOR HET NAJAAR
  • WASBARE WATTENSCHIJFJES VAN PAPER & BOO

    WASBARE WATTENSCHIJFJES VAN PAPER & BOO
  • CHARLOTTE TILBURY AIRBRUSH FLAWLESS SETTING SPRAY

    CHARLOTTE TILBURY AIRBRUSH FLAWLESS SETTING SPRAY
  • THE BODY SHOP CBD HUIDVERZORGING

    THE BODY SHOP CBD HUIDVERZORGING
  • AROMAS DE IBIZA HOME FRAGRANCES

    AROMAS DE IBIZA HOME FRAGRANCES

PERSBERICHTEN WEEK #39

PERSBERICHTEN WEEK #39

In deze wekelijkse rubriek laat ik jullie een selectie zien van de persberichten die ik de afgelopen tijd heb ontvangen. Deze persberichten kunnen over diverse onderwerpen gaan zoals: beauty, kids, fashion, food …eigenlijk over alles waar ik zelf over schrijf en wat ik leuk vind om te delen met mijn lezeressen. 

pers6pers6-2

De Etos mascara’s zijn de eerste nieuwe make-up producten binnen de grootschalige Etos eigen merk relaunch.

Verbeterde formules, vernieuwde borstels, een prachtige verpakking en een geweldig resultaat; dat is waar de nieuwe mascara-collectie van Etos voor staat. En – niet te vergeten – met de zachte prijs die je van Etos gewend bent. De collectie telt maar liefst 17 verschillende mascara’s, zodat er voor iedereen een perfecte match is. De prijzen liggen tussen de €3,99,- en €6,99,- vanaf nu verkrijgbaar in alle Etos filialen.


pers2Flipsies, betoverende girls next door!
Dromen komen uit bij meisjes met ambitie

Dromen over later? Liever meteen doorpakken! Voor zoveel magic moet je een Flipsie zijn. Flipsies zijn het nieuwste speelconcept van VTech. De zes vriendinnen lijken op meisjes, girls next door. Maar dankzij hun toverketting en Magic Point slagen ze er in een handomdraai in, dromen te verwezenlijken. Jazz wordt popster, Carina dokter, Grace een prinses, Lexi juf voor de klas, Sandy dolfijnenverzorgster en Clementine banketbakker. Met een nieuwe look en accessoires die passen bij hun nieuwe ik, staan er ineens meiden van de wereld!

Sandy de dolfijnenverzorgster is zelfs zo succesvol dat ze zich een droomhuis en een luxe jacht in 1 kan veroorloven. En Jazz scoort met haar muziek. Zij kan zichzelf een podium, maar ook een fijne cabrio in 1 cadeau doen. De grap van al dit moois is dat de luxe zich net zo makkelijk als de meiden zelf laat transformeren. Als zulke speelsets (Sandy is met haar droomhuis en jacht zelfs genomineerd tot Speelgoed van het Jaar 2015!) de fantasie niet prikkelen?

Of ze nu individueel of als complete speelset worden aangeschaft, Flipsies zijn altijd leuk en leerzaam. Ze prikkelen de fantasie en als ze samen zijn reageren ze op elkaars Magic Points. Ook leuk: er is nu al een complete Flipsie community met eigen website; www.flipsies.nl. Voor inspiratie, video’s, activiteiten en spelletjes.

Advies verkoopprijs: VTech Flipsies vanaf € 9,95, Flipsies Sandy Luxe Jacht/Droomhuis € 49,95 en Jazz en Cabrio/Podium € 22,95.


pers3


pers1

Yaviva, dé groothandel in natuurlijke en biologische cosmetica breidt haar portefeuille opnieuw uit met een bijzonder merk. ZoiY staat voor leven, plezier en liefde voor de natuur. De productlijn bestaat uit vier luxe huidverzorgingsproducten, geïnspireerd op vrouwelijke kracht, traditionele kruidkunde en natuurlijke schoonheid.

De verzorgingsproducten van ZoiY zijn rijk aan natuurlijke ingrediënten. Meer dan 98% van de werkstoffen heeft een natuurlijke oorsprong. Er worden geen dierlijke ingrediënten gebruikt en de producten zijn niet op dieren getest. Dit maakt ze bijzonder geschikt voor vegetariërs en veganisten. Bovendien zijn de producten vrij van minerale oliën, soja en palm(pit)oliën, siliconen, PEG, parabenen, ethanolamines, propyleen glycol en MIT. De producten van ZoiY zijn dermatologisch als ‘zeer goed’ getest, waardoor ze zelfs geschikt zijn voor mensen met een gevoelige huid.

Huidverzorging op basis van lupine
Extract van de witte lupine stimuleert het aanmaken van vetzuren en eiwitten in de huid. Al jarenlang benut men lupine vanwege de voedende en verzorgende eigenschappen. Door het combineren van traditionele kruidenkennis met wetenschappelijk onderzoek en productontwikkeling hebben de ZoiY producten een unieke samenstelling met plantaardige lupine extracten, voedende plantaardige oliën en vitamine E. Hierdoor zijn de producten intens hydraterend, kalmerend en anti-ageing. De producten hebben een frisse, harmonieuze geur die doet denken aan een bloemenveld in de lente. Deze geur is exclusief voor ZoiY ontwikkeld door parfumeurs uit de Franse Grasse streek.

Vier luxe huidverzorgingsproducten
De productlijn van ZoiY bestaat uit een dagcrème, nachtcrème, cleansing lotion en een handcrème. De opwekkende dagcrème  (€ 28,95) hydrateert, beschermt en vitaliseert de huid de hele dag door en zorgt voor een veerkrachtige, zachte en stralende huid. De nachtcrème (€ 29,95) zorgt ervoor dat de huid er ’s ochtends ontspannen, glad en jeugdig uit ziet. Omdat reiniging de basis is van een goede huidverzorging is er ook een cleansing lotion (€ 18,95) aan de productlijn toegevoegd. Deze reinigt de huid effectief maar mild. Onzuiverheden en make-up worden in een handomdraai verwijderd. De ZoiY handcrème (€ 9,95) verzorgt belaste en gestreste handen op een fluweelzachte wijze. De handcrème kalmeert, verzorgd en versterkt de huid en trekt snel in.

De producten van ZoiY zijn onder andere verkrijgbaar via www.solobiomooi.nl.


pers5ORIFLAME BREIDT HAAR PRESTIGIEUZE GIORDANI GOLD-LIJN VERDER UIT MET NIEUWE ICONISCHE MAKE-UPPRODUCTEN

Giordani Gold is Oriflame’s meest luxe lijn, met hoogwaardige producten op het gebied van make-up, geuren en accessoires. Dit jaar zijn de verpakkingen en samenstellingen van de make-up geoptimaliseerd om nieuwe iconen te creëren. Met behulp van alleen de zuiverste ingrediënten, de beste experts en de meest grondige onderzoeken is de lijn verder uitgebreid met diverse hoogwaardige producten om je dagelijkse make-upritueel elke dag van verfijnde luxe te voorzien!

Oriflame Giordani Gold heeft allerlei nieuwe make-up producten en ik ga jullie daar van binnenkort meer laten zien in diverse artikelen. In het artikel staan dan ook alle prijzen vermeld, dus mocht je hier nieuwsgierig naar zou hou dan Pinkit goed in de gaten.


 

pers7
NIVEA Hair Care introduceert baanbrekende productlijn
NIVEA Repair & Targeted Care Shampoo en Conditioner én vernieuwt het complete haarverzorgings- en stylingassortimen. Verzorgingsexpert NIVEA lanceert de innovatieve Kera Detect Technology en voegt Nutri-Essences toe aan het geheel vernieuwde NIVEA Hair Care assortiment

Het haar is voor veel vrouwen de belangrijkste accessoire. Wanneer je haar goed zit, voel je je zelfverzekerd. Om het in het gewenste model te brengen, heeft het haar het soms zwaar te verduren. Met name een hete stijltang, föhn, of haarverf beschadigen het haar en drogen het uit. De nieuwe NIVEA Repair & Targeted Care Shampoo en Conditioner met Kera Detect Technology geeft het haar de extra aandacht en verzorging juist op die plekken waar het nodig is. In combinatie met Nutri-Essences verzorgt, versterkt en beschermt deze innovatieve, slimme formule het haar vanaf de wortel tot in de punt. Om het haar de verzorging te geven die het nodig heeft, heeft NIVEA Nutri-Essences toegevoegd aan het hele haarverzorgings- en stylingassortiment*. Half oktober liggen alle nieuwe producten in een modern, nieuw jasje in de winkels.

– NIVEA Repair & Targeted Care Shampoo, 250 ml – € 3,79
– NIVEA Repair & Targeted Care Conditioner, 200 ml – € 3,79


Dit zijn weer een aantal persberichten die ik afgelopen week heb ontvangen, en wat een pareltjes! Van een aantal persberichten kunnen jullie binnenkort meer gaan verwachten op Pinkit, waar jij ben zelf erg nieuwsgierig naar?

post signature

Volg:

7 Reacties

  1. september 26, 2015 / 8:00 am

    Vooral die kleurshampoo klinkt goed. Ik hoop dat ze ook een zwarte of zwartblauwe variant hebben.

  2. september 26, 2015 / 3:39 pm

    Ben wel benieuwd naar de shampoo!!

    liefs Irene

  3. Dewi
    september 27, 2015 / 8:45 am

    kom maar op met de artikelen over oriflame het ziet er nu al goed uit :):)

  4. september 27, 2015 / 5:30 pm

    ben benieuwd naar de giordani glod van oriflame ♥ xx

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

CommentLuv badge

Read previous post:
KIDS| CREATIEF BEZIG ZIJN MET FOAM CLAY

Een aantal weken geleden zag ik op Twitter een berichtje met de vraag wie er Foam Clay uit wilde proberen, deze vraag...

Close