Nieuwe artikelen:

  • Tips en tricks bij online winkelen

    Tips en tricks bij online winkelen
  • Lattafa Yara Eau de Parfum

    Lattafa Yara Eau de Parfum
  • Ga jij deze zomer ook weer genieten in Spanje? 

    Ga jij deze zomer ook weer genieten in Spanje? 
  • Mijn nieuwe sieraden van TOV Essentials

    Mijn nieuwe sieraden van TOV Essentials
  • Geniet onbezorgd van het leven met de juiste verzekeringen

    Geniet onbezorgd van het leven met de juiste verzekeringen
  • Huda Beauty lanceert twee nieuwe producten

    Huda Beauty lanceert twee nieuwe producten
  • Date of avondje uit? Dit parfum moet je hebben

    Date of avondje uit? Dit parfum moet je hebben
  • Beauty | e.l.f. verkrijgbaar bij Etos

    Beauty | e.l.f. verkrijgbaar bij Etos
  • Nieuwe producten van Kylie Cosmetics

    Nieuwe producten van Kylie Cosmetics
  • Waarom sneakers de beste schoenen zijn voor kids

    Waarom sneakers de beste schoenen zijn voor kids

Beauty | e.l.f. verkrijgbaar bij Etos

Beauty | e.l.f. verkrijgbaar bij Etos

Persbericht – Vanaf heden introduceert Etos het razendpopulaire make-up en gezichtsverzorgingsmerk e.l.f. in het assortiment. e.l.f. is wereldwijd een van de hardst groeiende merken en blijft almaar winnen aan populariteit dankzij hun befaamde dupes én toegankelijke prijzen.

Het Amerikaanse make-upmerk e.l.f. weet continu het hele internet te verrassen met hun look-a-likes van bekende cosmeticamerken. Regelmatig gaan hun gewilde producten viral op TikTok en daardoor is het merk binnen no-time wereldbekend geraakt. Inmiddels is e.l.f. niet meer weg te denken in het snelgroeiende beautylandschap.

Etos haalt met e.l.f. een geliefd merk binnen en biedt daarmee een sterk én allround beautyassortiment aan. Het retailconcern wil zich onderscheiden door beauty toegankelijk te maken voor iedereen. Dankzij de komst van e.l.f. brengt Etos altijd de laatste trends naar hun winkels en bindt daardoor nu ook Gen Z aan zich.

e.l.f. is vanaf heden verkrijgbaar bij Etos via www.etos.nl en in de eerste Etos-winkels in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. Het volledige assortiment zal vanaf week 19 beschikbaar zijn in ruim 180 winkels verspreid over Nederland. De overige filialen zullen een selectie van de meest populaire producten aanbieden.

‘Treat yourself bij Etos’ pop-up store

Bij Etos wordt ernaar gestreefd om een echte candy store experience te creëren voor een jonge doelgroep – Gen Z – met een focus op make-up en nieuwe, aantrekkelijke deals, waarbij de nadruk ligt op een verrijkende beleving. Het doel is om een instagrammable look & feel te creëren voor een shareable shopping ervaring.

Van week 18 tot 19 bevindt de pop-up store zich in Rotterdam, gevolgd door een locatie in Utrecht van week 20 tot 21, beide op NS-stations Rotterdam Centraal en Utrecht Centraal.

De pop-up store maakt deel uit van de bredere ‘Treat yourself bij Etos’-campagne, met als doel om de jongere doelgroep aan te spreken en te laten zien dat Etos alles in huis heeft om dagelijks te kunnen genieten van een nieuwe look.

Lees ook: Nieuwe producten van Kylie Cosmetics

Volg:

1 Reactie

  1. april 5, 2024 / 10:16 pm

    Wat een geweldig nieuws! Ik vind het best een fijn merk <3

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

CommentLuv badge