Nieuwe artikelen:

Vakantie checklist: Ben jij al helemaal klaar om op reis te gaan?

Max Factor 2000 Calorie Lip Glaze

Romance Book Haul + WIN

Nieuwe en populaire geuren voor deze zomer

Dr. Organic Seaweed Ageless Skincare lijn

By Beauty Bay Botanical Eyeshadow Palette

PERROY Azureblush Eau de Parfum

Beauty Shoplog – Veel parfum, Wibra & Boozyshop

Collistar Magic Drops Glow

DM Shoplog Juli 2024

PERSBERICHTEN WEEK #37

In deze wekelijkse rubriek laat ik jullie een selectie zien van de persberichten die ik de afgelopen tijd heb ontvangen. Deze persberichten kunnen over diverse onderwerpen gaan zoals: beauty, kids, fashion, food …eigenlijk over alles waar ik zelf over schrijf en wat ik leuk vind om te delen met mijn lezeressen.

pers1Eendjesdans, het spannende en grappige geheugenspel.

Nu in de winkels: Eendjesdans van spellenbedenker Goliath. In dit originele geheugenspel – genomineerd voor Speelgoed van het Jaar 2015 – moeten kinderen drie schattige, kwakende eendjes met hun symbool uit een vijver vissen. Geschikt voor twee tot vier spelers vanaf drie jaar. Adviesprijs: 19,99 euro.

Eendjesdans bestaat onder meer uit een vijvertje en twaalf gele eendjes. Doel van het spel is om als eerste de drie eendjes met jouw symbool uit de vijver te vissen.Elke speler kiest eerst zijn eigen symbool, dat op de onderkant van de eendjes is geplakt. Druk vervolgens op de oranje knop in het midden van de vijver. De eendjes beginnen dan vrolijk te kwaken en in het rond te zwemmen. Om de beurt pakken de spelers een eendje en kijken op de onderkant naar het symbool. Bij het juiste symbool mag de speler het eendje houden, anders gaat het terug in de vijver. Het spel is afgelopen als een van de spelers de drie eendjes met zijn of haar symbool uit de vijver heeft gevist.

pers3Huid en meer…
Het nieuwe boek van hannah® in samenwerking met bekende experts die je laten stralen van binnen naar buiten!

Je huid blijft vitaal, energiek en langdurig jeugdig met een goede dagelijkse verzorging én de juiste adviezen. Nieuw van hannah® is het boek ‘Huid en meer’. Dit unieke naslagwerk werd door hannah® SIRC ontwikkeld in samenwerking met bekende experts op het gebied van huidverzorging en -verbetering, voeding, sporten, cosmetische geneeskunde, visagie, haar, gebit en modestyling. Stuk voor stuk professionals die niets aan je willen veranderen, maar die je willen helpen als jij zélf vindt dat er iets te verbeteren valt!

Het leven van alledag is druk en gejaagd. Hierdoor laten we belangrijke dingen zoals huidverzorging, een goede voeding, sporten of gewoonweg even bewust ontspannen er vaak bij in schieten. Terwijl dit nu juist de dingen zijn die er voor zorgen dat je je mooi en fit voelt en je huid er gezond uitziet. Voor ‘Huid en meer’ ging hannah®, expert op het gebied van duurzame huidverbetering, een unieke samenwerking aan met diverse professionals.

Het nieuwe boek ‘Huid en meer’ (ISBN 978 94 911 9740 6) is vanaf medio september verkrijgbaar via de erkende hannah® huidcoaches en viahannah® Skin Improvement Research Company B.V. Verkoopprijs €19,95,-.

pers4NIEUW: Andrélon Pink Get The Volume Hairspray & Get The Volume Root Boosting Spray.

Volumeboost:
Get The Volume Root Boosting Spray (200ml, adviesprijs € 5,99)
Met deze spray kun je vanaf de haaraanzet volume creëren zodat je haar voller lijkt en meer body krijgt. De formule beschermt je haar ook tegen de warmte van de föhn of andere
stylingtools. Aanbrengen in handdoekdroog haar, vlak voordat je het gaat föhnen.

Volumefixatie:
Get The Volume Hairspray (250ml, adviesprijs € 4,99)
Deze formule is speciaal ontwikkeld voor een flexibele fixatie van het volume in je haar, gedurende de hele dag. De spray plakt niet en voorkomt pluizend haar. Je haar wordt niet hard dus je
kunt de spray op elk moment weer makkelijk uitborstelen.

De producten van Andrélon zijn verkrijgbaar bij diverse supermarkten en drogisterijen.

pers5DE GEUR VAN GELUK…
Nieuw van Oriflame: ‘Happydisiac’ Woman Eau de Toilette

Geluk heeft een kenmerkende geur. Nieuw van Oriflame is ‘Happydisiac’ Woman Eau de Toilette. ‘Happydisiac’ mengt de geur van sappige geperste aardbeien en verfijnde Egyptische jasmijn. Het is ontwikkeld rondom het concept ‘emotie’ en bevat vrolijke ingrediënten, waardoor een geur ontstaat die een glimlach op je gezicht tovert!

Recente onderzoeken hebben aangetoond dat mensen positieve emoties – zoals plezier – kunnen communiceren met de geur van hun perspiratie. Hoewel de parfumindustrie nog niet zo ver is om vrolijke zweetmoleculen in een flesje te kunnen doen, bevatten parfums al sinds jaar en dag specifieke aroma’s die gevoelens van tevredenheid opwekken. Onderstaande enkele populaire ‘feel-good’-geurnoten:

AARDBEIEN:
Een vleugje verse aardbeien is niet alleen heerlijk, het vergroot ook de alertheid en het concentratievermogen.

JASMIJN:
In aromatherapie wordt jasmijn vaak gebruikt als antidepressivum. Deze tere, zoet ruikende bloemetjes hebben ongelofelijke opbeurende en ontspannende effecten.

NIEUW! Oriflame ‘Happydiasiac’ Woman Eau de Toilette
Laat je geest vliegen over een bevrijdend spoor van euforie met de nieuwe ‘Happydisiac’ Woman Eau de Toilette! Deze opbeurende bloemige fruitgeur zit boordevol blije geurnoten van onder meer wilde aardbeien, elegant in toom gehouden door de tere kruidigheid van Egyptische jasmijn.

Ontwikkeld door Oliver Cresp en Elise Benat
Meesterparfumeur Olivier Cresp wordt beschouwd als één van de meest getalenteerde parfumeurs van zijn tijd. Hij heeft het wereldberoemde parfum ‘Angel’ van Thierry Mugler gecreëerd en onlangs Oriflame’s ‘Happydisiac’ Eau de Toilette, die hij samen met de jonge parfumeur Elise Benat ontwikkelde.

Oriflame ‘Happydisiac’ Woman Eau de Toilette kost €29,- (50ml) is vanaf heden te koop bij diverse Oriflame adviseuses of via Oriflame.nl.

Afgelopen week zijn er weer hele leuke/mooie persberichten binnen gekomen van diverse onderwerpen, daar heb ik zoals gewoonlijk weer een kleine selectie uitgemaakt voor dit persberichten overzicht. Naar welke producten ben jij zelf het meeste nieuwsgierig?

post signature

Volg:

5 Reacties

1. Manon
    september 12, 2015 / 10:13 am

Ben benieuwd naar de parfum!

2. september 12, 2015 / 1:27 pm

DE GEUR VAN GELUK…
    Wat een mooie fles parfum, net als Manon ben ik ook benieuwd naar.

3. september 12, 2015 / 4:45 pm

De naam vind ik erg leuk gekozen van Oriflame en het flesje is prachtig!