MAAK TWEE KEER KANS OP €50 SHOPTEGOED
De afgelopen weken ben ik redelijk wat make-up en huidverzorging aan het shoppen, natuurlijk voor reviews op Pinkit.nl en om mezelf eens te verwennen 😉 In het kader van #YOLO vind ik ook dat het weer eens tijd is voor een goede winactie. Mocht je Pinkit.nl al wat langer volgen, dan weet je dat ik een aantal keer per jaar shoptegoed verloot en dat ga ik deze keer weer doen…
Bekijk bericht