Nieuwe artikelen:

Nieuwe producten van Kylie Cosmetics

Home | Nieuw Trudon Versailles

Waarom sneakers de beste schoenen zijn voor kids

Tip : Amazon heeft 30% korting op veel Engelstalige boeken

Diverse haartrends van dit moment 2024

Beginnen met botox? Dit zijn 4 tips!

Nieuw | Kate Spade Bloom

5 tips voor meer comfort in de woonkamer

Nieuwe Parfum o.a. van Marc Jacobs

Hoe kun je meer van jezelf houden?

PERSBERICHTEN WEEK #46

In deze wekelijkse rubriek laat ik jullie een selectie zien van de persberichten die ik de afgelopen tijd heb ontvangen. Deze persberichten kunnen over diverse onderwerpen gaan zoals: beauty, kids, fashion, food …eigenlijk over alles waar ik zelf over schrijf en wat ik leuk vind om te delen met mijn lezeressen.

pers1

pers2

Luxueuze cadeaus: de BABOR adventskalender bereidt voor op de mooiste tijd van het jaar – een tijd van algehele voorpret. Elke dag van 1 tot en met 24 december mag er een deurtje met een kostbare werkstofverrassing worden geopend.

Een cadeau moet heel mooi verpakt zijn want uitpakken geeft een gelukkig gevoel. Eerst eens alleen kijken. Dan behoedzaam in je hand pakken. Overwegen. Zoeken. De spanning stijgt! De aanblik zorgt al voor een gelukkig gevoel. A propos geluk: iets cadeau geven, heeft hetzelfde effect! Al met al goede redenen voor de BABOR adventskalender, vol met wenselijke presentjes en voor de eerste keer met het BABOR glow-wonder, de bi-fase ampullen. De DOCTOR BABOR Glow Booster schenken naast een zacht huidgevoel ook een frisse glow passend bij het feest. Andere geselecteerde BABOR-ampullen zorgen als een intensieve kuur van 24 dagen voor een stralende tijd voor Kerstmis.

Prijs €70,- en o.a. verkrijgbaar in de webshop.

pers3Available exclusively online December 2015 #MACDita

Dinsdag 10 november 2015 — Inspired by the launch of Dita Von Teese’s new book, Your Beauty Mark, her vivid red lipstick is the signature shade for the seductive spirit. Available exclusively online in select markets December 2015.

Quote from Dita Von Teese: “I’ve always loved M·A·C and we’ve remained close after working together almost 10 years ago for the M·A·C Viva Glam campaign. M·A·C Cosmetics celebrates individuality and supports people who dare to be different. I’m grateful to have had the opportunity to create my signature red lipstick. My M·A·C Von Teese shade evokes glamour and confidence.”

Quote from M∙A∙C Senior Vice President/Group Creative Director James Gager: “Dita epitomizes femininity, beauty and sexuality. She has been a friend of our brand for many years, being one of the faces of our Viva Glam VI campaign. She is the perfect combination of glamour and femme fatale. Her lipstick in Von Teese is the perfect shade of red for your more seductive side.”

pers4CHIC & GOLD

A precious collection to let you shine with glamour

Sinds 1881 investeert T. LeClerc al zijn kennis in zijn producten die erop gericht zijn de schoonheid van de vrouw te accenturen. Stralend goud, licht, glanzende texturen die zacht zijn als zijde… deze nieuwe collectie nodigt uit om de komende feestdagen te vieren. CHIC & GOLD bestaat uit 6 ultra vrouwelijke make-up producten om in stijl te stralen en in een fantastische stemming te komen voor de gezellig feestdagen.

Deze collectie bevat verschillende prachtige, feestelijke producten. Van de week laat ik een deel van de collectie aan jullie zien in een review/artikel en ik kan je alvast verklappen dat het pareltjes zijn! In dit artikel vertel ik ook wat meer over de prijzen en waar de producten o.a. verkocht worden.

Dit zijn weer een aantal persberichten van de afgelopen week. Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe Kruidvat thee en ga zeker een aantal smaken proberen, en de nieuwe MAC Dita lipstick ga ik natuurlijk wel proberen te scoren. Naar welke producten ben jij zelf benieuwd?

post signature

Volg:

8 Reacties

1. Saartje
    november 14, 2015 / 3:02 pm

Wauw T. LeClerc ken ik niet maar het ziet er echt prachtig uit! Ik ben heel erg benieuwd naar de producten en de review!

2. irene
    november 14, 2015 / 4:24 pm

Wauw, ben benieuwd naar de producten! 🙂

Liefs Irene

3. november 14, 2015 / 6:08 pm

Leuk artikel! Ik ben erg benieuwd naar de Babor adventskalender!

4. november 14, 2015 / 8:53 pm

Ohhhh wat een prachtige en volgens mij fijne producten allemaal….zo mooi…

5. november 15, 2015 / 9:15 am

MACDita die heb ik op het oog. Fijn om hier een nieuwe producten te zien en persbericht te kunnen lezen. Lijken me allemaal fijne producten.

6. november 15, 2015 / 3:00 pm

Eerlijk gezegd zit ik er over te denken om deze MAC samenwerking over te slaan *shock, horror!*. Want nou ja, de zoveelste rode lipstick, ik weet niet hoe bijzonder deze nog is.