Nieuwe artikelen:

Home | Nieuw Trudon Versailles

Waarom sneakers de beste schoenen zijn voor kids

Tip : Amazon heeft 30% korting op veel Engelstalige boeken

Diverse haartrends van dit moment 2024

Beginnen met botox? Dit zijn 4 tips!

Nieuw | Kate Spade Bloom

5 tips voor meer comfort in de woonkamer

Nieuwe Parfum o.a. van Marc Jacobs

Hoe kun je meer van jezelf houden?

Droge handen en/of lippen + nieuwe product aanraders

PERSBERICHTEN WEEK #50

In deze wekelijkse persberichten rubriek laat ik jullie een selectie zien, van de persberichten die ik de afgelopen tijd heb ontvangen. Deze persberichten kunnen over diverse onderwerpen gaan zoals: beauty, kids, fashion, food …eigenlijk over alles waar ik zelf over schrijf en wat ik leuk vind om te delen met mijn lezeressen.

pers1

pers2

Clarisonic heeft speciaal voor de feestdagen een cadeaupakket samengesteld voor een wonderschone huid.

Het cadeaupakket bestaat uit:

• Een witte Mia 2;
• Gevoelige borstelkop;
• Verfrissende reinigingsgel (30 ml);
• Universele pLink® lader;
• Reisverpakking.

Daarnaast doet Clarisonic je een satijne borstelkop voor de ogen en lippen cadeau. Ga het nieuwe jaar in met een mooie en gereinigde huid!

Exclusief verkrijgbaar bij geselecteerde Ici Paris XL fillialen.

Verkoopsprijs: €149,00

pers3

Etos lanceert dit najaar een compleet nieuw make-up assortiment met heel veel nieuwe en vernieuwde make-up producten, een verbeterde kwaliteit en een prachtige on trend verpakking. Kortom: kwaliteit en luxe voor een betaalbare prijs, waar je gewoon hebberig van wordt.

De nieuwe collectie bestaat uit een zeer breed assortiment van verschillende make-up producten en kleuren – van mascara, oogschaduw en concealer tot blush en lipgloss, maar ook kwasten.

Etos’ nieuwe eigen merk make-up is een beauty merk waarmee je gezien wilt worden. Zo wordt Etos jouw one-stop-shop voor alles wat met beauty en persoonlijke verzorging te maken heeft!

De vrouw die deze winter voor een moderne eyecatching look gaat, kiest voor een soft smokey eye. Dé kleur du jour hiervoor is metallic grijs. Gecombineerd met een jeugdige rode lip en een flawless teint creëer je een verfijnde en vrouwelijke look met een vleugje glamour.

De vernieuwde Etos Make-Up is vanaf nu verkrijgbaar in alle Etos winkels.

pers4
Smooth & Co, bekend van de hoogwaardige LYCON Waxing Methode en LYCON SPA Essentials™ producten introduceert met trots haar nieuwe, geavanceerde huidverzorgingsmerk GEMOLOGY COSMETICS. Deze van oorsprong Franse huidverzorgingslijn werkt met de energie en werkstoffen afkomstig van edelstenen, halfedelstenen en minerale sporenelementen. Deze unieke en zeer krachtige natuurlijke combinatie geeft de huid zowel een direct zichtbare verbetering en stimuleert het natuurlijke regeneratievermogen en haar jeugdigheid op de lange termijn.

Smooth & Co gelooft dat mensen met een passie de wereld mooier maken. Omdat ze stralen, van binnen én van buiten. Omdat ze hun positieve energie doorgeven aan hun omgeving. Daarom distribueert het bedrijf merken die het levenswerk zijn van mensen met een passie. Mensen die vanuit een overtuiging en vakmanschap hoogwaardige cosmetische producten ontwikkelen. Producten die verwonderen en die zichtbaar resultaten opleveren. Met unieke merken die groot worden door relatief klein te blijven en die tegelijkertijd luxueus én toegankelijk zijn. Producten met een verhaal, dat Smooth & Co graag deelt met haar klanten. Zo maken ze met hun gedeelde passie samen de wereld een stukje mooier. De producten van GEMOLOGY COSMETICS passen volledig in deze visie.

GEMOLOGY COSMETICS, een uniek merk ontwikkeld vanuit een passie voor schoonheid
Na jarenlang binnen het domein van de schoonheid gewerkt te hebben voor grote internationale cosmeticahuizen, wist Chrystelle Lannoy, ontwikkelaar van GEMOLOGY COSMETICS, zeker dat het beste nog voor haar lag. Gefascineerd door de wereld van de schoonheid, wijdt ze hier haar professionele carrière aan. Ze was verantwoordelijk voor de oorsprong van de vestiging en de marktontwikkeling van het concept ‘Spa’ in Frankrijk. Lannoy ontwikkelt het GEMOLOGY-concept, dat in 2007 in Frankrijk werd gelanceerd. Smooth & Co introduceert het merk nu ook in Nederland via de professionele schoonheidssalons.

Verkoopprijzen consument:

• GEMOLOGY COSMETICS  Bijou Nacré                           € 34,50/ 200 ml
  • GEMOLOGY COSMETICS  Quartz Rose                          € 34,50/ 200 ml
  • GEMOLOGY COSMETICS  Pluie de Cristal                      € 34,95/ 200 ml
  • GEMOLOGY COSMETICS  Mousse de Roche                 € 39,50/ 150 ml
  • GEMOLOGY COSMETICS  Perle de Tendresse               € 45,50/ 50 ml
  • GEMOLOGY COSMETICS  Crème au Jade                     € 112,50/ 50 ml

Voor meer informatie en gerichte adressen van schoonheidssalons die werken met GEMOLOGY COSMETICS, kan contact worden opgenomen met Smooth & Co per e-mail via info@smoothandco.nl. Voor algemene informatie is er de website: www.smoothandco.nl

Dit zijn weer een aantal persberichten die ik de afgelopen week heb ontvangen. Wie gaat er dit weekend make-up in slaan bij de Trekpleister? Binnenkort komt er een review online van de verschillende nieuwe Etos producten.

post signature

Volg:

4 Reacties

1. december 12, 2015 / 7:30 am

Je overzichten hiervan zijn handig. Trekplwister loop ik nog even binnen.

2. Esmee
    december 12, 2015 / 8:48 am

Een Calarasonic wil ik zeker nog eens aanschaffen!
    XOXO esmee